Известие

Collapse
No announcement yet.

147 1.9 JTD не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 1.9 JTD не пали

    Здравейте,
    не намерих подобен проблем затова ще си задам въпроса в тази тема.
    Днес след като спрях колата,изгасих я и оставих само радиото да работи. След около 5 минути радиото спря да издава звук (но дисплея още светеше). Изключих я от "контакт" и се опитах да я дам отново на "контакт" и в този момент една след друга се изредиха "EBD system error" "ABS error" и "ASR error" и след това цялото табло изгасна без никаква възможност да запаля. Дадох на контакт пак - същата процедура. Изключих акумулатора за 15 минути - отново без ефект. Утре ще я дърпам до сервиз, но може ли някой да даде идея за какво може да става дума?
    Колата е 147 1.9 jtd mjet 2003

  • #2
    Акумулатора нов ли е или е стар ?
    Alfa 156 1.9 JTD 105 коня и един коч

    Comment


    • #3
      да не ти е паднал акумулатора , ако не можеш да го изремериш пробвай с някой друг в който си сигурен, че работи
      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

      Comment


      • #4
        След рестарта се включи климатроника и радиото т.е. чак да е паднал не е.. а и при отваряне на врати и тн таблото си светеше с часовник термометър и другите даннии.
        Иначе със самия акумулатор проблеми не съм имал. Стар е. Не съм го сменял откакто взех колата миналата година. Зимата не е имало никакви проблеми с него

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mordread Покажи съобщение
          След рестарта се включи климатроника и радиото т.е. чак да е паднал не е.. а и при отваряне на врати и тн таблото си светеше с часовник термометър и другите даннии.
          Иначе със самия акумулатор проблеми не съм имал. Стар е. Не съм го сменял откакто взех колата миналата година. Зимата не е имало никакви проблеми с него
          За изброените от теб консуматори не е нужен голям ток, за разлика от стартовия ток за един дизел.
          Това, че не си имал до сега проблеми с този акумулатор, нищо не значи. В много случаи си отива точно така, от раз. Трябва да си се провери с тестер или поне с тягова вилка.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Окей благодаря за съветите. Утре сутринта ще пробвам направо с друг работещ акумулатор.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mordread Покажи съобщение
              След рестарта се включи климатроника и радиото т.е. чак да е паднал не е.. а и при отваряне на врати и тн таблото си светеше с часовник термометър и другите даннии.
              Иначе със самия акумулатор проблеми не съм имал. Стар е. Не съм го сменял откакто взех колата миналата година. Зимата не е имало никакви проблеми с него
              Провери си кабелите над плюсовата клема.
              Една кутия с няколко предпазителя в нея.
              Дано ме разбра, че не ми се обяснява...
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                За изброените от теб консуматори не е нужен голям ток, за разлика от стартовия ток за един дизел.
                Това, че не си имал до сега проблеми с този акумулатор, нищо не значи. В много случаи си отива точно така, от раз. Трябва да си се провери с тестер или поне с тягова вилка.

                Съгласен съм или ти е заминал акумулатора или ти се е разхлабила клемата .
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  Провери си кабелите над плюсовата клема.
                  Една кутия с няколко предпазителя в нея.
                  Дано ме разбра, че не ми се обяснява...
                  Да , да погледне там . Двама колеги имаха проблем с нея , бяха се закъсали кабелчетата , където я захващат .
                  А тази грешка и на мен ми е излизала няколко пъти и на едно ГТ . До колкото се сещам беше чистил някаква букса и изчезнало .
                  Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 18:07.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                  Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                  Ex: BMW E61 530 Xi

                  Comment


                  • #10
                    Както всички предположиха - беше акумулатора - едната клетка беше заминала и така...
                    Днес взех нов и всичко е 6 вече ама отидоха парите за пътуването към Елин Пелин

                    едит: благодаря за съдействието на всички
                    Last edited by Mordread; d.m.y г., 21:06.

                    Comment

                    Working...
                    X